Friday, January 04, 2013

Bloggen

Jaa, ni kanske märker att det blev en liten förändring här ^^ Kände att det var dags :)

Jag städade hela huset igår, ut med julsakerna bl.a. så då kan vi börja med nästa år nu då :O
Plugg på g, får se vad det blir men förmodligen Media och Kommunikationsvetenskap A (eller japanska på distans om det går som jag vill :3)
Men jag blir nog nöjd vilket som ^^

Kissemissarna bara växer och växer, vi fick Lokis stamtavla på posten för någon dag sen så då kan jag släppa väntandet på det ^^

Har känt mig som i en dvala ett tag nu, men idag känner jag mig mer pepp än vanligt, nice ^^

Jag och adde spenderade nyår i sthlm minsann, agnes och jonas var med också awesooome x) Måste åka upp dit oftare alltså, hatar att jag blivit så himla seg :( 

Julen spenderades först hos Urban och Lena som vanligt, sen vidare till Adde på kvällen och på juldagen var vi på landet och firade med familjen ^^ Fick ett helt nytt bäddset! Yey x) Fick en massa spagrejer och choklad och lite sånt också, det var trevligt :)
Oh, jag fick Lenore comics av matilda, så himla niiiice :D

Idag har jag skjutsat ut adde, som förövrigt sagt upp sig så vi letar jobb nu igen haha, till marieberg och väl avsläppt stack jag in på gina tricot för att köpa nya brallor då mina favvisar gått sönder ;__; Men som tur var fanns dom kvar så jag köpte ett par likadana haha x)
Jag var såååå nära på att köpa ett par asfräcka kilklackssneakers med nitar på inne på skopunkten men jag lyckades ta mig därifrån med absolut inga skor över huvudtaget haha *stolt* xD


 ...och nu är jag hemma och väntar på mina pommes i ugnen :D

No comments:

Post a Comment