Thursday, December 13, 2012

The Hobbit

Jag Marcus och Adde gick och såg The Hobbit igår, 11.30 xD Lite random tid ja, men det var typ tjugo pers i hela salen så det gjorde inget för mig :3 Köpte en The Hobbit-meny och fick en The Hobbit-kortlek på köpet, freakin awesome! Jag älskar merchandise haha ^_^

Efter den var slut runt tre-tiden gick jag och adde hem till oss och väntade på att tiden skulle gå så attvi kunde träffa micke som har kommit hem från sitt äventyr! Jag var dock tvungen att stanna hos tandläkarn ett ögonblick för att ta bort lite tandsten osv, men sen satt vi och snacka på fiket uppe i krämaren. Sen efter en stund kom Ludwig och straxt efter det gick vi iväg till Alfredos för att käka lite pizzaaa ^_^
Det var fett jobbigt att vara ute, det var ju typ 15 grader ute O__O

...och så ser jag på termometern nu att det är över tjugo grader kallt! Good god hur ska jag överleva ikväll, måste vänta på bussen hem i typ 45 minuter O_O

Ledig i helgen dock, och imorrn får vi lön! wiiihh, julshopping på lördag med David, gonna be awesooome ^_^Och på kvällen sen ska vi baka lussekatter NOM!
Men jag måste bara ta mig förbi idag och imorrn så får jag vara ledig sen :3

Nu måste jag göra mig i ordning för att smita iväg till bussen till freakin' fjugesta som går kvart över tolv, see yaa

No comments:

Post a Comment