Wednesday, June 27, 2012

Tandläkartortyyyyr

Inte för att vara sådan men när jag var hos tandläkarn igår så var jag ganska orolig. Har aldrig vart rädd för tandläkarn på så vis men igår snuddade jag vid den berömda tandläkarskräcken.....
Jag skulle dra ut en visdomstand som växte knasigt och eftersom den mystiska gingergenen härjar i min kropp är jag tvungen att få dubbelbedövning annars tar det inte O_O Oh well, detaljer behöver vi väl inte gå in på mer än så, ont gjorde det och idag känns det näääästan lite bättre :P Åt iaf glass i stora lass, även milkshake från mcdonalds, och soppa a la adde haha ^^

Idag har jag väl inte gjort nåt mer än att vakna, vikt lite tvätt och diskat... yeeey O.o Jag har stor lust att åka till Ikea och eventuellt inhandla antingen tavla och tavelhylla, eller sängöverkast och några fina soffkuddar.. Men! Jag har även lust att baka bullaaaarrr... eller kladdkaka.. eller både och! :3

Only time will teellll~~

F.ö. känner jag att jag vill klippa mig, jag klippte mig ju korthårig för inte så länge sen men nu har det vuxit som bara den! Dessutom skulle jag  nog vilja klippa det lite kortare än sist den här gången ^^ Hur nice som helst att ha kort hår ju, men det tjatet har ni nog hört om någon gång för mycket haha :P

DET ÄR JU FAKTISKT SOLIGT UTE JUST NU! Man kanske ska gå ut en sväng.. :O xD

No comments:

Post a Comment