Monday, June 04, 2012

Mooora

Nu är jag tillbaka i Mora/våmhus/orsa. Har varit här i två veckor för ca en vecka sedan för en körkortsintensivkurs och i måndags förra veckan gjorde jag teoriprovet med godkänt resultat (!!!) och nu är jag tillbaka för uppkörningen som är imorgon kl 13.
aahh... det pirrar sönder i hela magen och hjärtat hoppar som galet. Jag är jättenervös och jätteorolig för att kuggas. Jag vill inte kuggaaaaaa, hoppas jag inte blir kuggad O_O

Mitt i flytten dessutom, maha. Adde har vart och köpt resten av möblerna vi reserverat och det ska bli jättekul och spännande att se hur det kommer bli i vårat hem :3 I helgen som varit har vi flyttat över nästan allt i lådväg och de flesta av mina möbler. Det har varit ett slit, men ett roligt sådant :3 mwaahh längtar tills imorrn då jag får komma hem och se hur det bliiir :D

Happ, så imorrn gäller det..

Försöker tänka på annaaaaaat, oh jag såg det senaste inlägget jag skrivit och där såg jag att jag ville ha två klänningar från ellos, och dom har jag köpt! Dom är jättefina, tyvärr kom dom precis när värmen tog slut och kylan tog tag så jag har inte kunnat använda dom än :(

Ska fixa naglarna lite granna nu, till nya avsnittet av game of thrones haha ^^ Ska försöka låna min fasters manikyrset med scrub and all that, man får jääääättemjuka händer :3

oh well, up up and awaay ^^

No comments:

Post a Comment