Sunday, April 08, 2012

Pyssel, plugg och praktik

The three P's

Jaa det är väl ungefär det som cirkulerar runt i mitt huvud just nu :P 

Jag har slutat på Jack & Jones. Jag börjar nästa vecka på Coop i fjugesta och är kvar i ca 3 veckor. Det fina med detta är att jag vet att jag inte kommer få jobb på JJ och med den anledningen börjat på Coop där jag praktiskt taget är garanterad JOBB! Finfint va? x) 

Pysslet börjar smyga sig tillbaka in i mitt huvud efter att ha legat på is i ex antal veckor. Jag vill komma igång med det ordentligt. Kanske rent utav börja sälja de små pillidutter som jag skapar, tjäna lite minikosin på det vore ju inte så tokigt faktiskt. Mjaaa... tål att spinna vidare på hur som helst :3 

Sen är det plugget. Vilket plugg? Ja men precis! Jag har lämnat in ansökan till 
  • Media- och Kommunikationsprogrammet 
  • Simulering- och Dataspelsteknikprogrammet 
 ..på Örebro Universitet till Hösten '12

Känns faktiskt väldigt bra må jag säga, sluta som redaktör för en tidning eller vara med och göra spelen som alla nördar crave'ar efter... I could do that  


Förutom dessa tre huvudsaker i mitt liv, letar jag och Adde febrilt efter lägenhet (och det helst i stjärnhusen!). 
Vi har varit på visning, och ska på visning nu igen i veckan. Det ser jag fram emot!   
Hoppas hoppas hoppas att vi får en lägenhet snaaaart~ ^_^

No comments:

Post a Comment