Sunday, April 22, 2012

Blåbärshaken ^_^

Den är ruskigt god faktiskt, sitter och dricker den nu om nom nom :3

Igår var jag på filmkväll hos Matte (som jag faktiskt aldrig varit hemma hos förut! haha xD) och där träffade man på Hannah, Kenny, Cajsa och en kille som hette Joakim. Mycket trevligt indeed var det, åkte hem efter ett nångång haha ^^

I fredags var det avslutning för lernia-utbildningen. Kändes skönt att bli av med det ^^ När det var slut åkte jag hem till mig och träffade mor och far lite grann och dom tyckte att eftersom jag slutat så skulle vi ut och äta! Pappa bestämde snabbt att vi kunde åka till Gustavsviks restaurang för dom har lunchbuffé, men ja när vi väl kom dit var det typ ingen god mat. Iaf inte för mig, så jag hade väl föredragit en kinabuffé trots allt :D Men det får det väl bli en annan gång!

Efter att vi hade varit och ätit åkte mamma och jag till Marieberg/Calletex. Vi tittade på tyger och mönster, för nu är det nämligen så att jag vill sy ett par hängslebyxor. Lite pösiga, med fina fickor på och lite annat haha ^^ Är lite skapa-sugen så att säga :P

När jag var hemma i fredags tog jag samtidigt reda på vinter/höstskor samt vinter/höstkläder och slängde dessa i lådor, som ska upp på vinden :P När jag skulle ta fram mina lite somrigare kläder märker jag att det är knappt något kvar som jag kan ha på mig O_O så jag skulle vilja köpa lite nya kläder, som jag faktiskt kan ha på mig :p

Måste seriöst komma igång med denna efterlängtade viktnedgång, damn it! Milkshake? Chips? Cider och godis? Asbra drag där du -.- Vill inte äta/dricka alla dessa godsaker egentligen men jag kan inte hålla mig borta från det, helt galet >_< Måste iaf börja träna som jag inte gjort på länge nu heller -.-

Oh well ska inte klaga över det hela tiden, känns som att det bara är det jag skriver om när jag väl skriver haha xD

Men jag ska iaf smita iväg och träna lite nu minsann! Träna min karaktär i maplestory! moahahaha >____>

No comments:

Post a Comment