Saturday, October 16, 2010

Kissemissarnaaa

Jag har ju ÄNTLIGEN lyckats få in alla mobilbilder i datorn, mobilen är glapp så jag har inte kunnat lägga in dom varje gång jag försökt. Men den här gången gick det!
Så jag tänkte lägga upp en heldrös med bilder nu! :D Den här vändan tänkte jag lägga upp bilderna på Findus senaste och sista kull med underbara kissemissar.

Här har hon precis fått dom, där ligger dom så sött :3


Nämen? Var är mamma?


Första gången vi höll dom, Agnes satt bredvid ^^


Nu har dom vuxit till sig lite :P
Varför får jag en känsla av att Sprite är lite av en couch potato? :3


Här ligger dom alla tre och latar sig :D
Högst upp till vänster ligger Toffee, bredvid henne till höger är det Lakritz tror jag :o
och den sista heter Sprite hihi~


Sova med mammaaa :3


Efter att ha fått två kullar rätt så tätt kände jag att jag blivit vääärsta kattmänniskan :D Vilket blev väldigt tydligt för mig själv när jag blev så otroligt upprörd när en kattunge dog vid varje kull, och när vi sen skulle sälja dom älsklingarna :(
Undrar hur dom har det nu.. <3

No comments:

Post a Comment