Tuesday, December 23, 2008

OCH!

btw! igår fick jag för mig att för ovanlighetens skull byta min snebena till mittbena! O_O ett fy j**la misstag säger jag, jag ser ut som den lilla tönten som inte hade nån clue på högstadiet I TELL YOU!! iaf när jag släppte ut håret igår och speciellt nu när jag vaknat O______O nope, jag är inte gjord för att ha långt hår TYVÄRR!! ;______; megasnyft på det, för så fort det når en viss längd så tunnas det ut så förskräckligt mycket och det ser inte snyggt ut helt enkelt. det är ju meningen att tjejer ska ha långt hår!! Det är snyggast att ha långt fint hår!! AAAHHHH MITT EGO SÖNDERSTRIMLAS AV DETTA FAKTUM!!!!! tyvärr.. !men jag vill inte klippa kort! vill inte!!

1 comment:

  1. Anonymous20:19

    Jag tycker i och för sig att du är vacker som få i kort hår, men jag antar att det inte spelar någon roll..? >__>

    ReplyDelete