Sunday, December 28, 2008

blööö

hmmm jaaaa... firat jul och nyår är på g :o undrar vad jag ska göra på nyår :O
nu iaf så sitter jag här vid datorn och segar, har ingen aning om vad jag ska göra faktiskt. Rasmus och jag skulle hitta på något men det låter som att han inte är så jättepepp på det så jaa.. vincent ringde och ville gå på bio, så jag kanske går på bio elr nåt istället då :O Elr så stannar jag hemma och gör ingenting igen :o alltså, det är konstigt. jag känner inte för att vara med nån just nu :S men aa, det blir säkert kul när man väl kommer iväg kanske? ^^ äta soppa och kolla på narnia kanske? :33 det vore ganska nice :D men mennnn! ska kanske köpa lite clothes imorrn på cahara <333 eller kanske ska man kolla putumayos hemsida istället ? :3 jaja, time for some soooop känner jag ^^

No comments:

Post a Comment