Friday, November 23, 2007

bumblebee?

Niclas är och jobbar... tjänar en massa pengar... jag blir avis...
och så skickar han såna där snyggbilder på sig i arbetskläder :O vad han ska retas den där gossen...
men iaf! Dagen blev jag och mattias klar med projektarbetet, och det är såå himla skönt att äntligen bli av med det! så nu har jag bara tre uppgifter och ett prov att göra för att jag ska kunna känna mig helt fri :D i guess O.o

Jag har valt att skriva på svenska idag märker jag, det var lättare så.. ^^'
Jag har kollat på King kong ganska nyss idag också ^_^ den är bra

Sen förrut så pratade jag med bror min (sebbe) och han sa att jag skulel få låna projektorn! :O det är ju cooolt xD
sen så, så, så, så sa han att vi skulle åka till bartenderskolan tillsammans nästa sommar istället :D det tror jag är bättre iofs, för att jag har ju inga pengar nnuuu :O :D så jag får la jobba på rejält nu när jag slutar skolan i juni ^^ men det allra första jag ska fixa innan skolåret är slut är körkortet :P road trippin'! xD

blaaah... jag har ont i ryggen O.o jag har legat på nåt konstigt sätt när jag kollade på film säkert -.-

nu ska jag nog borsta tänderna och sen soova ^_^ jag tycker om att sova, nu kan jag sova igen!! jag släckte lampan för andra gången på flera veckor igår! *duktig*

himla the grudge-tös... skrämma livet ur mig sådär på måfå.. vilken stil... get a suntan damn it! hahaha, neee nu tyckte jag att jag var lite rolig där haha
jag är trött..

hejdå.

No comments:

Post a Comment