Thursday, March 27, 2014

Kastreringsdags

Just nu sitter jag inne på Pet Products hos deras dropinveterinär och väntar på att Loki ska kastreras. Han har ju gjort sitt jobb nu iaf :D hoppas han tjockar på sig lite nu, lilla tunnisen ^^

I övrigt har jag pluggat lite kemi idag och kollat på Breaking Bad, bara tre avsnitt kvar och det är sjuuukt spännande!

Jag var också hem en sväng till källarn och fixade lite med en uppfällbar säng som jag fått låna av min farbror. Den har en fjärrkontroll och allt haha, that's freakin awesome :3
Det ska bara bäras ned lite stuffs sen kan man börja vara där, det är niice :D

Jag har även gjort två st lolitameets, en på söndag och en nästa söndag. Det ska bli jätteskoj att få träffa örebrololitorna och lära känna dom lite mer hihi :3

No comments:

Post a Comment