Tuesday, August 24, 2010

Byyyråååå~

Jag, gabriella johnsson, har för första gången i mitt liv målat en byrå. (!!) Det har varit kul och lärorikt haha ^^ Vi har haft en gammal skruttbyrå ståendes här utanför mitt rum i evigheter och nu har jag målat den så att man faktiskt kan använda den utan att folk tror att man har något fel i huvudet ;D

Men eh ja, jag ska lägga upp för-och efterbilder så fort den är helt klar ^^ Den ska bara torka först, jag ska sätta in byrålådorna och så ska jag och mamma åka och köpa några fina beslag till den :3
Det är egentligen inte så märkvärdigt, jag målade den bara vitt :P Men jag har fått upp ögonen för shabby chic så jag hade tänkt att den skulle gå i den stilen :3 Så himla fiiint ^____^

Jag börjar skolan nästa vecka dessutom! :D Välkomstdagen är imorgon, jag känner peppen ^_^
Äntligen händer det något, äntligen tar jag tag i mitt liv!
..det känns bra :3

Jag tänkte att jag skulle försöka vara med på så mycket nollningsaktiviteter som möjligt också, dags att lära känna nya härliga människor!

Allt kommer bli så bra, så sjukt pepp på framtiden! xD det kommer bli tufft, oh ja, men det kommer helt klart vara värt det. Jag ska kämpa and i will reach those stars! :3

1 comment: