Thursday, December 06, 2007

>_____<

okej..
för det första:
ja, matilda kom vi leker :D Vi kan gå ut på krogen nån dag, då kanske det blir roligare att dricka? xD

för det andra: jag vill göra musik!! jag ska prata med mitt band och se om vi inte kan smälla ihop nån låt själva :o
Jag vill skriva en låt om en viss person, och jag behöver mitt band för att kunna spela den ^^ så kom igen, the curlings! :D

för det tredje: min bror är dum i huvudet, jag vill inte att han kommer hit igen

för det fjärde: så får min bror faktiskt ta och komma hit med mitt playstation innan jag kan skälla ut han

för det femte: hejdå.

1 comment:

  1. Anonymous12:02

    Menåh dumma din bror vad har han gjort? :( Äre han du ska skriva låt om?

    Ajje mina fåglar piper högt.

    Jag kommer att plinga på när du minst anar det. :) Bara såru vet.
    Eller jag ska ju fetshoppa i helgen. Vi kanske kan ses då? Myskväll med Aggu eller nåt? Käka kinamat ute? mums...

    ReplyDelete